| 
             
                
  
      
	        
			          4 Internationale Communicatie - 4BIC - Onderdelen - Multimedia applications | 
					  | 
					  
	         
       | 
	   
	  |    | 
	      
             
                
					
						| O.O. heeft componenten: | 
						Neen | 
					 
					
						| Afstudeerrichting: | 
						-:- | 
					 
					
						| Code: | 
						00252 | 
					 
					
						| Academiejaar: | 
						2007-2008 | 
					 
					
						| Type: | 
kern | 
					 
					
						| Niveau: | 
gespecialiseerd | 
					 
					
						| Programmajaar: | 
						4 | 
					 
					
						| Periode binnen het modeltraject: | 
						S:1 | 
					 
					
						| Aantal studiepunten: | 
						4 | 
					 
					
						| Wegingscoëfficient: | 
						2 | 
					 
					
						| Totaal aantal contacturen: | 
						19 | 
					 
| Totaal studietijd: | 
104 | 
 
					
						| Deeltijds programma: | 
						 | 
					 
					
						| Examencontract: | 
						niet mogelijk | 
					 
					
						| Deliberatie: | 
						mogelijk | 
					 
					
						| Vrijstelling of overdracht: | 
						niet mogelijk | 
					 
					
						| Onderwijstaal: | 
						Engels | 
					 
					
						| Lector(en): | 
						Vlecken Koen
  | 
					 
					
				  
 
            
                
                 
			
				
                        
    
        | 
             
                
                    
                
                 
                  
         | 
     
    
					| 
            KORTE OMSCHRIJVING 
         | 
				 
				
    
					| 
            
         | 
				 
				
    
        
            
                 
                COMPETENTIEGERICHTE LEERDOELEN 
             Dit opleidingsonderdeel draagt in het bijzonder bij tot het realiseren
            van volgende opleidingsdoelen (eindtermen)
         | 
     
    
        | 
             
                Algemene competenties 
         | 
     
    
        | 
            
         | 
     
    
        | 
            Algemene beroepsgerichte competenties
         | 
     
    
        | 
            
         | 
     
    
        | 
            Beroepsspecifieke competenties
         | 
     
    
        | 
            
         | 
     
    
        
            
                 
                SPECIFIEKE DOELSTELLINGEN
         | 
     
    
        | 
            
         | 
     
    
        | 
         | 
     
    
					
             
            VEREISTE BEGINCOMPETENTIES
         | 
				 
				
    
					| 
            Opleidingsonderdelen waarvoor voorafgaand credits dienen behaald te zijn
         | 
				 
				
    
					
             
         | 
				 
				
    
					| 
            Opleidingsonderdelen die vooraf dienen gevolgd te zijn
         | 
				 
				
    
					
             
         | 
				 
				
    
					| 
            Andere begincompetenties
         | 
				 
				
    
					
             
         | 
				 
				
    
					| 
            LEERINHOUDEN
         | 
				 
				
    
					
             
         | 
				 
				
    
					| 
            STUDIEMATERIAAL
         | 
				 
				
    
					
            Dan CEDERHOLM; Bulletproof Web design: Improving flexibility and protecting againsst worst-case scenarios with XHTML and CSS, New Riders, 2006.
  
         | 
				 
				
    
					| 
            WERKVORMEN
         | 
				 
				
    
					
            
                
                    | 
                        Soort werkvorm
                     | 
                    
                        uren
                     | 
                    
                         
                     | 
                    
                         
                            % 
                     | 
                 
                
                    | 
                        hoor- en werkcolleges:
                     | 
                    
                         
                            6 
                     | 
                    
                         lesuren
                     | 
                    
                         
                              31,58 
                     | 
                 
                
                    | 
                        practicum en oefeningen:
                     | 
                    
                         
                            13 
                     | 
                    
                         lesuren
                     | 
                    
                         
                              68,42 
                     | 
                 
                
                    | 
                         
                            vormen van groepsleren: 
                     | 
                    
                         
                            0 
                     | 
                    
                         lesuren
                     | 
                    
                         
                              00,00 
                     | 
                 
                
                    | 
                        studietijd buiten contacturen:
                     | 
                    
                         
                            0 
                     | 
                    
                         klokuren
                     | 
                    
                         
                              00,00 
                     | 
                 
             
            Verdere toelichting:
             
            
				- Lectures. 
 
				- Exercises. 
 
				- Individual guidance.
  
		  
         | 
				 
				
    
					| 
             
                EVALUATIE 
         | 
					
         | 
				 
				
    
					| 
            Eerste examenperiode
         | 
				 
				
    
					
             
         | 
				 
				
    
					
            tijd voor examinering 
            
         | 
					
            
         | 
				 
				
    
					| 
            Tweede examenperiode
         | 
				 
				
    
					| 
            Identical as in the first examination period, this time over with a completely new website.
         | 
				 
				
 
 
      
  | 
			 
		 
		
            
            
                  |    |     
         |