| 
             
                
                    
                
                 
                  
         | 
    
    
    
    
        
            
                 
                COMPETENTIEGERICHTE LEERDOELEN 
             Dit opleidingsonderdeel draagt in het bijzonder bij tot het realiseren
            van volgende opleidingsdoelen (eindtermen)
         | 
    
    
        | 
             
                Algemene competenties 
         | 
    
    
        
            - BL104 Hij/zij stelt zich open voor het verwerven van nieuwe kennis en vaardigheden en kan daartoe de gepaste leerstrategieën aanwenden.
  - BL106 Hij/zij kan ordelijk en duidelijk rapporteren over zijn/haar werk, schrijft en spreekt vlot en in een taal aangepast aan de doelgroep.
   
         | 
    
    
        | 
            Algemene beroepsgerichte competenties
         | 
    
    
        
            - BL207 Hij/zij heeft een vakoverschrijdende en geïntegreerde kennis. Deze deskundigheid omvat de verschillende aspecten van de biomedische wetenschappen, waaronder: chemie, biologie, biochemie, microbiologie, anatomie, fysiologie, hematologie en immunologie.
  - BL208 Hij/zij beschikt over goede laboratorium- en technologische vaardigheden, kan deze toepassen in concrete praktijksituaties en kan daarbij de moderne informatica-hulpmiddelen gebruiken.
  - BL209 Hij/zij streeft naar een correcte voorbereiding en uitvoering, waarbij hij/zij zich bewust is van de veiligheidsaspecten (o.a. het besmettingsgevaar) en de kwaliteitseisen.
   
         | 
    
    
        | 
            Beroepsspecifieke competenties
         | 
    
    
        | 
            
         | 
    
    
        
            
                 
                SPECIFIEKE DOELSTELLINGEN
         | 
    
    
        | 
            zie afzonderlijke opleidingscomponenten (deelfiches)
         | 
    
    
        | 
         | 
    
    
					
             
            VEREISTE BEGINCOMPETENTIES
         | 
				
				
    
					| 
            Opleidingsonderdelen waarvoor voorafgaand credits dienen behaald te zijn
         | 
				
				
    
					
            zie afzonderlijke opleidingscomponenten (deelfiches) 
         | 
				
				
    
					| 
            Opleidingsonderdelen die vooraf dienen gevolgd te zijn
         | 
				
				
    
					
            zie afzonderlijke opleidingscomponenten (deelfiches) 
         | 
				
				
    
					| 
            Andere begincompetenties
         | 
				
				
    
					
            zie afzonderlijke opleidingscomponenten (deelfiches) 
         |