| 
             
                
                    
                
                 
                  
         | 
    
    
					| 
            KORTE OMSCHRIJVING 
         | 
				
				
    
					| 
            Het POP is een persoonlijk dossier waarmee de student zijn/haar studievoortgang aantoont. De student leert hiermee bovendien wat ‘zelfreflectie’ inhoudt en dit als voorbereiding op stage, eindwerk en latere werkveld.
         | 
				
				
    
        
            
                 
                COMPETENTIEGERICHTE LEERDOELEN 
             Dit opleidingsonderdeel draagt in het bijzonder bij tot het realiseren
            van volgende opleidingsdoelen (eindtermen)
         | 
    
    
        | 
             
                Algemene competenties 
         | 
    
    
        
            - CH101 Hij / zij kan plannen en organiseren.
  - CH102 Hij / zij denkt analytisch en professioneel.
  - CH103 Hij / zij toont leerbereidheid.
  - CH104 Hij / zij is kritisch ingesteld.
  - CH108 Hij / zij toont zin voor initiatief en heeft doorzettingsvermogen.
  - CH110 Hij / zij kan rapporteren.
   
         | 
    
    
        | 
            Algemene beroepsgerichte competenties
         | 
    
    
        | 
            
         | 
    
    
        | 
            Beroepsspecifieke competenties
         | 
    
    
        
            - CH319 Hij / zij heeft voldoende aandacht aan kwaliteit.
   
         | 
    
    
        
            
                 
                SPECIFIEKE DOELSTELLINGEN
         | 
    
    
        
            Het POP draagt in het bijzonder bij tot het realiseren van het opleidingsdoel: reflecteren over het eigen handelen tegenover derden.     In het bijzonder:  1.  reflecteren over het eigen handelen binnen de onderwijsgroep       2.  een basis leggen voor reflecties in het latere werkveld (de stage)
         | 
    
    
        | 
         | 
    
    
					
             
            VEREISTE BEGINCOMPETENTIES
         | 
				
				
    
					| 
            Opleidingsonderdelen waarvoor voorafgaand credits dienen behaald te zijn
         | 
				
				
    
					
             
         | 
				
				
    
					| 
            Opleidingsonderdelen die vooraf dienen gevolgd te zijn
         | 
				
				
    
					
            Alle opleidingsonderdelen van 3 BMO volgen.
  
         | 
				
				
    
					| 
            Andere begincompetenties
         | 
				
				
    
					
             
         | 
				
				
    
					| 
            LEERINHOUDEN
         | 
				
				
    
					
             
         | 
				
				
    
					| 
            STUDIEMATERIAAL
         | 
				
				
    
					
            Algemene "CGO-trotter"
  
         | 
				
				
    
					| 
            WERKVORMEN
         | 
				
				
    
					
            
                
                    | 
                        Soort werkvorm
                     | 
                    
                        uren
                     | 
                    
                         
                     | 
                    
                         
                            % 
                     | 
                 
                
                    | 
                        hoor- en werkcolleges:
                     | 
                    
                         
                             
                     | 
                    
                         lesuren
                     | 
                    
                         
                              
                     | 
                 
                
                    | 
                        practicum en oefeningen:
                     | 
                    
                         
                             
                     | 
                    
                         lesuren
                     | 
                    
                         
                              
                     | 
                 
                
                    | 
                         
                            vormen van groepsleren: 
                     | 
                    
                         
                             
                     | 
                    
                         lesuren
                     | 
                    
                         
                              
                     | 
                 
                
                    | 
                        studietijd buiten contacturen:
                     | 
                    
                         
                             
                     | 
                    
                         klokuren
                     | 
                    
                         
                              
                     | 
                 
             
            Verdere toelichting:
             
             
         | 
				
				
    
					| 
             
                EVALUATIE 
         | 
					
         | 
				
				
    
					| 
            Eerste examenperiode
         | 
				
				
    
					
            POP wordt in het derde jaar door de periodecoördinator geëvalueerd op volledigheid. 
         | 
				
				
    
					
            tijd voor examinering 
            
         | 
					
            
         | 
				
				
    
					| 
            Tweede examenperiode
         | 
				
				
    
					| 
            POP wordt in het derde jaar door de periodecoördinator geëvalueerd op volledigheid.
         |