|
KORTE OMSCHRIJVING
|
Het POP is een persoonlijk dossier waarmee de student zijn studievoortgang aantoont. De student leert hiermee bovendien wat ‘zelfreflectie’ inhoudt en dit als voorbereiding op de stage, het eindwerk en zijn latere job in het werkveld.
|
COMPETENTIEGERICHTE LEERDOELEN
Dit opleidingsonderdeel draagt in het bijzonder bij tot het realiseren
van volgende opleidingsdoelen (eindtermen)
|
Algemene competenties
|
- CH101 Hij / zij kan plannen en organiseren.
- CH102 Hij / zij denkt analytisch en professioneel.
- CH103 Hij / zij toont leerbereidheid.
- CH104 Hij / zij is kritisch ingesteld.
- CH108 Hij / zij toont zin voor initiatief en heeft doorzettingsvermogen.
- CH110 Hij / zij kan rapporteren.
|
Algemene beroepsgerichte competenties
|
|
Beroepsspecifieke competenties
|
- CH319 Hij / zij heeft voldoende aandacht aan kwaliteit.
|
SPECIFIEKE DOELSTELLINGEN
|
Het POP draagt in het bijzonder bij tot het realiseren van het opleidingsdoel: reflecteren over het eigen handelen tegenover derden. In het bijzonder: 1. reflecteren over het eigen handelen binnen de onderwijsgroep 2. een basis leggen voor reflecties in het latere werkveld (de stage)
|
|
VEREISTE BEGINCOMPETENTIES
|
Opleidingsonderdelen waarvoor voorafgaand credits dienen behaald te zijn
|
|
Opleidingsonderdelen die vooraf dienen gevolgd te zijn
|
Alle opleidingsonderdelen van 3CLT
|
Andere begincompetenties
|
|
LEERINHOUDEN
|
|
STUDIEMATERIAAL
|
CGO-trotter
|
WERKVORMEN
|
Soort werkvorm
|
uren
|
|
%
|
hoor- en werkcolleges:
|
|
lesuren
|
|
practicum en oefeningen:
|
|
lesuren
|
|
vormen van groepsleren:
|
|
lesuren
|
|
studietijd buiten contacturen:
|
|
klokuren
|
|
Verdere toelichting:
|
EVALUATIE
|
|
Eerste examenperiode
|
Het POP wordt in het derde jaar door de periodecoördinator geëvalueerd op volledigheid.
|
tijd voor examinering
|
|
Tweede examenperiode
|
Het POP wordt in het derde jaar door de periodecoördinator geëvalueerd op volledigheid.
|