| 
                                
                             | 
                            
                                
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
    
        
             
        
	
		| 
             
                
  
      
	        
			          2 Onderwijs, Secundair onderwijs - 2VKKL - Onderdelen - Voeding en technologie | 
					  | 
					  
	         
       | 
	   
	  |    | 
	      
             
                
					
						| O.O. heeft componenten: | 
						Ja | 
					 
					
						| O.O. bestaat uit componenten | 
						Practicum voeding en technologie 
Vakkenstage gewicht 2: 2 weken 
 | 
					 
					
						| Afstudeerrichting: | 
						-:- | 
					 
					
						| Code: | 
						20132 | 
					 
					
						| Academiejaar: | 
						2007-2008 | 
					 
					
						| Programmajaar: | 
						2 | 
					 
					
						| Periode binnen het modeltraject: | 
						S:1 | 
					 
					
						| Aantal studiepunten: | 
						7 | 
					 
					
						| Wegingscoëfficient: | 
						7 | 
					 
					
						| Totaal aantal contacturen: | 
						146 | 
					 
| Totaal studietijd: | 
182 | 
 
					
						| Examencontract: | 
						mogelijk | 
					 
					
						| Deliberatie: | 
						mogelijk | 
					 
					
						| Vrijstelling of overdracht: | 
						mogelijk | 
					 
					
						| Lector(en): | 
						Seghers Annemie
  | 
					 
					
				  
 
            
                
                 
			
				
                        
    
        | 
             
                
                    
                
                 
                  
         | 
     
    
    
    
        
            
                 
                COMPETENTIEGERICHTE LEERDOELEN 
             Dit opleidingsonderdeel draagt in het bijzonder bij tot het realiseren
            van volgende opleidingsdoelen (eindtermen)
         | 
     
    
        | 
             
                Algemene competenties 
         | 
     
    
        | 
            
         | 
     
    
        | 
            Algemene beroepsgerichte competenties
         | 
     
    
        | 
            
         | 
     
    
        | 
            Beroepsspecifieke competenties
         | 
     
    
        | 
            
         | 
     
    
        
            
                 
                SPECIFIEKE DOELSTELLINGEN
         | 
     
    
        | 
            Zie deelfiche
         | 
     
    
        | 
         | 
     
    
					
             
            VEREISTE BEGINCOMPETENTIES
         | 
				 
				
    
					| 
            Opleidingsonderdelen waarvoor voorafgaand credits dienen behaald te zijn
         | 
				 
				
    
					
            Zie deelfiche 
         | 
				 
				
    
					| 
            Opleidingsonderdelen die vooraf dienen gevolgd te zijn
         | 
				 
				
    
					
            Zie deelfiche 
         | 
				 
				
    
					| 
            Andere begincompetenties
         | 
				 
				
    
					
            Zie deelfiche 
         | 
				 
				
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
 
 
      
  | 
			 
		 
		
            
            
                  |    |     
         | 
	 
 
 | 
     
 
  
                                             | 
                                         
                                        
                                            | 
                                                 
                                                 
                                             | 
                                            
                                                 
                                                 
                                             | 
                                         
                                        
                                            | 
                                                
                                             | 
                                         
                                        
                                            | 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                             | 
                                         
                                     
                                 
                             | 
                            
                                 
                                 
                             |