| 
             
                
                    
                
                 
                  
         | 
    
    
    
    
        
            
                 
                COMPETENTIEGERICHTE LEERDOELEN 
             Dit opleidingsonderdeel draagt in het bijzonder bij tot het realiseren
            van volgende opleidingsdoelen (eindtermen)
         | 
    
    
        | 
             
                Algemene competenties 
         | 
    
    
        
            - SO101 Handelt integer en respectvol.
  - SO102 Is flexibel in denken en handelen.
  - SO103 Geeft blijk van verantwoordelijkheidszin.
  - SO104 Kan zichzelf kritisch evalueren en ontplooit zich verder.
   
         | 
    
    
        | 
            Algemene beroepsgerichte competenties
         | 
    
    
        
            - SO205 Stelt zich assertief op.
  - SO206 Heeft empathisch vermogen, toont openheid en zorg.
  - SO207 Kan samenwerken met collega's en stagementoren.
  - SO208 Verzorgt zijn taal, drukt zich duidelijk uit, structureert de boodschap.
  - SO209 Kan analytisch denken en zich een oordeel vormen.
  - SO210 Toont maatschappelijke betrokkenheid en is vernieuwingsgericht.
  - SO211 Creatief zijn.
  - SO212 Kan organiseren.
   
         | 
    
    
        | 
            Beroepsspecifieke competenties
         | 
    
    
        
            - SO313 Bezit leerlinggerichte didactisch-methodische competenties.
  - SO314 Werkt doelgericht.
  - SO315 Kan emanciperend werken.
  - SO316 Evalueert leerlingen deskundig.
  - SO317 Werkt leerlinggericht.
  - SO318 Creëert een krachtige leeromgeving.
  - SO319 Kan omgaan met diversiteit.
  - SO320 Bezit kennis, inzichten, vaardigheden en attitudes in de vakdomeinen die in de opleiding aan bod komen.
   
         | 
    
    
        
            
                 
                SPECIFIEKE DOELSTELLINGEN
         | 
    
    
        | 
            Zie deelfiche.
         | 
    
    
        | 
         | 
    
    
					
             
            VEREISTE BEGINCOMPETENTIES
         | 
				
				
    
					| 
            Opleidingsonderdelen waarvoor voorafgaand credits dienen behaald te zijn
         | 
				
				
    
					
            Zie deelfiche. 
         | 
				
				
    
					| 
            Opleidingsonderdelen die vooraf dienen gevolgd te zijn
         | 
				
				
    
					
            geen 
         | 
				
				
    
					| 
            Andere begincompetenties
         | 
				
				
    
					| 
             Zie deelfiche.  
         |